تالار گفتگوی اندیشکده کیوان
اوت 22, 2017, 08:59:42 *
خوش آمدید، مهمان - لطفا برای ثبت نام اینجا و یا برای ورود اینجا را کلیک کنید.

لطفا برای ورود نام کاربری و رمز عبورتان را وارد نمایید
اخبار: لطفا برای استفاده بهتر از انجمن، ثبت نام کنید!
 
   فهرست   راهنمايي جستجو ورود عضويت  
صفحه: [1]
  چاپ صفحه  
نويسنده موضوع: محتواهای موبایل  (دفعات بازدید: 663 بار) Bookmark and Share
k1
مدیر انجمن ها
پرکار
*****

امتیاز: +0/-0
تعداد ارسال: 54


ديدن مشخصات آدرس ايميل
« : اكتبر 01, 2010, 01:47:28 »

محتواهای موبایل
Mobile content
خارج شده است
k1
مدیر انجمن ها
پرکار
*****

امتیاز: +0/-0
تعداد ارسال: 54


ديدن مشخصات آدرس ايميل
« پاسخ #1 : اكتبر 11, 2010, 10:48:59 »

مدير عامل يك شركت ارائه كننده محتواي همراه گفت: در برنامه‌هاي آينده خود به دنبال ارايه سرويس متنوع و باز کردن فضاي Content 2.0 در ايران هستيم تا اين‌ که فقط محتواي صرف بفروشيم.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گوران - مدير عامل شرکت سروش همراه رسانه - با اشاره به طبقه‌بندي فضاي عرضه محتواي همراه (Mobile Content) در قالب دو مفهوم Content 1.0 و Content 2.0 اظهار كرد: در حال حاضر عرضه‌کنندگان محتوا دو قسمت شده‌اند؛ دسته‌اي که با اپراتورها کاري ندارند، مثل گوگل و اسکايپ که مشغول عرضه خدمات متمايز و چالش‌انگيز هستند که نام Telecom 2.0 و به تعبيري ديگر Content 2.0 نيز از همين جا باب شده است.

او ادامه داد: دسته دوم مدلي است که اپراتور درواقع بيايد و ارائه‌دهنده محتوا (CP) را کاملاً زير نظر خودش گرفته و محدوديت خاصي ايجاد کند که همان Content 1.0 موجود در کشورمان است.

وي در ادامه افزود: در حال حاضر ما تنها يک مشتري داريم که آن هم يک اپراتور است، اما در برنامه‌هاي آينده خود به دنبال ارايه سرويس متنوع و باز کردن فضاي Content 2.0 در ايران هستيم تا اين‌ که فقط محتواي صرف بفروشيم.

به گزارش ايسنا از گروه علمي تحليلي طيف، گوران درباره چشم‌انداز آينده عرضه محتواي همراه در کشور، ضمن اشاره به ضرورت و اهميت روشن ديدن آينده توسط همه بازيگران زنجيره ارزش، اظهار کرد: ما به سهم خود و تا جايي که بتوانيم در قالب Content 2.0 يا هر شکل و شمايل ديگري، قدم‌هايي را خواهيم برداشت تا سرويس‌هاي محتوايي کاملاً مشخص و قابل استفاده براي زندگي روزمره مردم محقق گردد.

گروه علمي تحليلي طيف که به عنوان کانون تفکر مخابرات ايران در عرصه رصد تحولات حوزه ICT فعاليت دارد، با هدف بررسي روند فن‌آوري ارتباطات در ايران و جهان در پنج سال آتي، ارتباط با صاحبنظران و کارشناسان داخلي و خارجي، تحليل شرايط کشور و توجه به ضرورت‌ها و اولويت‌ها، بر آن است تا همايش" آينده مخابرات: Telecom 2.0" را در 24 آبان‌ماه 1389 برگزار كند.
مرجع:
http://news.parseek.com/Url/?id=4194906
خارج شده است
صفحه: [1]
  چاپ صفحه  
 
پرش به :  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC XHTML 1.0 صحیح! CSS صحیح!